Rolig och inte så rolig dag

Hello darlings!

Dagen började inte bra, försov mig som attan! Hann inte fixa håret så det blev som en afro i kombo till regnet. Hann heller inte borsta tänderna eller äta frukost, hann knappt ens fixa kläder. Insåg att jag aldrig skulle komma med bussen så det var ren tur att pappa skulle skjutsa Isak till tandläkaren så jag kunde få skjuts på vägen. Tappat bort nycklarna hade jag gjort också.

Skoldagen rullade på och det var ganska kul. Sedan på SO:n vände lyckan och ja. Mer tänker jag inte berätta, hela mitt liv kanske jag inte ska skriva ut i bloggen! Hehe.

Men sedan på eftermiddagen kom mormor hit och fikade, massa fika hade dom köpt! Och anledningen till att hon kom hit och fikade? ..... MIN STOREBROR FYLLER 18 ÅR IDAG! Grattisgrattisgrattis brorsan, har massa grymt roliga minnen med dig! Vet inte om han läser men ändå, hehe.

Sen kom min moster efter ett tag men precis när hon kom stack brorsan ut på krogen med min ena kusin och två av hans kompisar, haha. Eller inte krogen, en pub. Dom skulle kolla på fotboll.

Sen gick jag hit och har spelat lite Zoo tycoon och nu inser jag att jag måste plugga till matteprovet imorgon, shiiieeet!

Men puss på er iallafall, mer uppdatering kommer imorgon!


Om bara mitt hår hade kunnat se ut såhär idag!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0