Rhodos 2morrow!

Hello darlings!

Imorgon åker jag som sagt till Rhodos (skrev Turkiet, haha!) så ska tidsinställa lite inlägg så ni åtminstonde får lite uppdatering!

Sitter just nu och laddar ner massa låtar som ska med, Ipoden tankas för fullt! Har precis laddat ner Blow med Ke$ha, riktigt bra är den!

Lyssnade förresten på Super Bass för första gången för typ fem minuter sedan, konstigt? Hehe. Sjukt bra var den iaf! Så den laddade jag också ner, hehe.

Min hals har varit helt f*cked up hela dagen, den är skrovlig och det kommer upp slem hela tiden och den torkas ut och jag måste svälja hela tiden. Dödlig sjukdom eller? Jag kommer nog diagnotiseras med det om man kollar Netdoktor.se, LOL!

Men ska dra nu, ha en trevlig vecka allesammans! Det ska jag försöka att ha, hehe.

PUSS!


Precis när jag kommit hem från Turkiet, nicebice.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0