Musiklista

Regler:
1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

Will it be ok?
Bigger - Justin Bieber Kommentar: Ja..
How are you feeling today?
Mama's boy - Justin Bieber. Kommentar: HAHAHAHA!
How do your friends see you?
Wet - David Guetta feat. Snoop Dogg (detta stämmer inte men dom är två utav dom som är med i låten iaf!(artisterna alltså)). Kommentar: ' Harklar mig ' Ja. Det här "doesn't make sense". Not at all.
Will you get married?
Give me everything Pitbull, Ne-yo, Afrojack and Nayer. Kommentar: "Kommer du någonsin gifta dig?" "Ge mig allting."
What is your best friends theme song?
U smile acoustic - Justin Bieber. Kommentar: Den här var väl helt okej? Visst, låten är nog inriktad till någon man är kär i men.. Bara man gör om litegrann så.
What is the story of your life?
OMG - Usher Kommentar: Haha, jag säger OMG hela tiden!
What was high school like?
Spotlight - Selena Gomez. Kommentar: Hahaha?
How can you get ahead in life?
Yeah! - Lil Jon, Ludacris and Usher. Kommentar: Haha jag laddade bara ner denna låt för jag kände igen den.
What is the best thing about your friends?
Runaway love - Justin Bieber Kommentar: Skulle det inte handla om vänner!?
What is tonight going to be like?
More - Usher. Kommentar: Kommer det bli en lång kväll eller vill jag ha den längre eller what?
What song describes you?
That should be me - Justin Bieber. Kommentar: Nja, den beskriver nog inte mig speciellt bra men Selena Gomez should be me! Då skulle jag ha Justin Bieber, hihihi.
To describe your grandparents?
Like I love you - R.I.O. Kommentar: Jahaja. Dom flesta låtar jag har verkar handla om kärlek, lol.
How is your life going?
Last night - Ian Carey feat. Snoop Dogg.. Kommentar: Asgaaaaaaarv.
What song will they play at your funeral?
Somebody to love - Justin Bieber. Kommentar: Självklart vill jag att Justin Bieber ska sjunga på min begravning, vem vill inte det liksom? Men kanske inte den låten though.
How does the world see you?
Moonlight shadow - Italo brothers. Kommentar: Är jag en månskens skugga? Ser världen mig som en månskens skugga? Är det bra eller dåligt? Lol.
Will you have a happy life?
What are words - Chris Medina. Kommentar: Gud, den låten får mig tårögd!
What do your friends really think of you?
One time - Justin Bieber Kommentar: ...?
Do people secretly lust after you?
That should be me - Justin Bieber. Kommentar: Igen?
How can i make myself happy?
Favorite girl - Justin Bieber. Kommentar: Haha va?
What should you do with your life?
Never let you go - Justin Bieber. Kommentar: Haha, that makes sense though.
Will you ever have children?
Latin girl - Justin Bieber. Kommentar: ...?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0