Marieberg

Hello darlings!

När jag vaknade idag åt jag frukost, kolayoghurt in my ♥! Men ändå, sen fick vi skynda att göra iordning oss för sen skulle vi till Marieberg och vi åkte först till Elgiganten där vi kollade på kameror (!) så nu vet jag vilken jag önskar mig i julklapp. Alltså vi kollade på kameror så vi visste vilken jag önska mig. Inte för att jag ska köpa en, jag är pank haha!

Vi köpte *** ********* åt min storebror, han fyller år på måndag, grattis i förskott! Inte direkt för att jag tror att han läser men man vet ju aldrig. Sen gick vi in till själva Marieberg och där köpte vi *** ********* och ** *******. Sen gick vi också in på ********* och köpte **********. Vi gick också in på coop och köpte mer **********. Hehe, hemlig jag är. Jag har inte varit på varken stan eller Marieberg på skitlänge och guuuuuuud vad mycket snyggt alla affärer hade fått in, t.o.m. Blu di blu där jag bara hittar fåtal grejer hade fått in sjukt mycket! Samma med Wear it, jag hatar Wear it men gooosh vad mycket snyggt! Samma sak med Cubus, haha.

Kommer strax upp ett inlägg om kameran, detaljerat. Sen kommer det komma upp ett inlägg med saker som jag önskar mig till, hehe.

PEACEOUT.


♥ILOVEU♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0