Kläder


Har fått massvis kläder utav min kusin Frida, tack så mycket! ♥ Nu har jag kläder att ha på mig igen i skolan, jag klagar nämligen varje dag att jag inte har det.. Hihi.


Och sen har jag såhär mycket gamla kläder som måste vikas, åhh!

Sen har jag en bok att läsa, typ 20 glosor att lära in och ett helt mattekapitel (ungefär 40 sidor, vilket resulterar i 98 UPPGIFTER). Kul va? Hihi. Kände mig skyldig som inte lagt in "färska" bilder på länge så det kom in nu, lite såhär sent. Hehe.

Men nu blire väl plugg och klädvikning som sagt, gick ut med hunden istället. Busigt, hehe.

Men puss på er nu då!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0