Godmorgon, godmiddag godkväll

Hello!

Har varit hemma själv hela dagen hittills. Isak är på pappas jobb med pappa, mamma jobbar och Jonte vet jag inte var han är. Så jag väntar på att Isak ska komma hem då. Han och jag ska vara själva till typ nio ikväll, tjoho! Då ska vi göra hans film.

Och jag laddade ner riktiga Vegas Pro 10 igår kväll men vet ni, största failet? Jag fattar ingenting! Så nu har jag laddat ner typ ett askänt videoprogram som filmnördar skulle döda för och jag fattar ingenting. Hahaha, ska försöka lära mig lite på youtube.

Gjorde vårat vardagsrum till en mini-fotostudio förut också. Tog två papper, en liten låda och en glasskiva från en tavla och så la jag ett utav papprena på bordet och den andra lutade jag mot lådan och sen la jag glasskivan på pappret som låg ner och sen la jag halsbandet på glasskivan och fotade. Det blev sketabra, dom kommer antagligen upp senare.

Ska ringa pappa nu och se när Isak kommer hem, peeeace!


Helt klart det finaste kändisparet om ni frågar mig. Världens snyggaste kille och världens sötaste tjej. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0