Gården

Hello!

Kom hem från Gården för typ en halvtimma sedan, Mathildas pappa skjutsade hem oss! Det var rättså kul men det kunde varit roligare, vi vann frågesporten! Yaaay!

Har studiedag imorgon så jag och mamma drar upp på stan, tjoho! Men innan det ska jag försöka ut och springa eller göra sit ups eller något iaf. Jag måste börja någonstans, jag orkar inte sitta inne hela tiden. It's time to make a change. A change that can change my life forever.

Haha lite överdrivet kanske men ändå. Det kommer säkert ändå faila men whatever.

Ska dra nu då för jag måste skynda mig, PÖSS!


Ser fettäkta ut ju!

Postat av: Anonym

Hejsan jag har på börjat en novell om Eric Saade och det skulle vara jätte kul om du ville börja läsa den! :) har redan skrivit två kapitel :) Du hittar den här: http://perfectsaade.blogg.se/?tmp=23002803

2011-09-23 @ 00:45:04

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0