Finally friday!

Hello darlings!

Skoldagen idag var väl helt okej, fast SO:n var skittråkig som vanligt! Vi kollade på någon film om Egyptier och faraoer och sånt. Det ända som var kul i den filmen var när dom fann den första kungen, resten sög.

Sen var Linda (vår klassföreståndare och svensk och engelskalärare) sjuk så vi fick sluta en timma tidigare, TJOHOOOOO! Så vi tog en tidigare buss som gick exakt en timma tidigare än vad den "vanliga" brukar ta. Så jag kom hem tjugo minuter tidigare än när vi egentligen brukar sluta, wohooo!

Sen frågade alla om jag klippt mig idag också bara för att jag plattat min lugg också istället för att sätta upp den, haha.

Det verkar vara skittråkigt på Gården ikväll så jag ska inte gå. Jippi... Skulle kanske åkt på idol med Gårdenledarna men jag hann inte bestämma mig förrän alla platser var upptagna, lol.

Asskönt med helg men ska bara göra tråkiga grejer i helgen så det kanske inte blir så kul trots allt.. Men ändå skönt att slippa skola!

PEACE.




Jag önskar att jag var såhär brun.. Har världens bästa grej på webcamen som gör att man ser lite mörkare ut typ. Titta håret liksom, hehe.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0