Dagen

Hello darlings!

Dagen idag var normal. Dock var den sjuuukt trög, kändes som att vi varit i skolan i typ 80 timmar. Var jättemycket med Izabelle. Och Sara såklart, SAKNAR KAMILLA LÄSKIGT MYCKET! 

Har inte så jättemycket mer att säga. På fredag har vi studiedag, sjuukt skönt! Jag och mamma drar till stan. Ska köpa piercingar och spritlappar. Sådana här som man gör rent med, jag har gjort av med 100 stycken på 4 månader ungefär, läskigt! Hehe. Fast det har varit en jäkla massa blod och skit som det inte kommer vara nu. Nu sköter jag det och nu ska jag äntligen börja med krokar, ahh! Läskigt men sjukt snyggt.

Okej nu tjatar pappa som en babian att jag ska ta en glass så jag får väl göra det. Sen ska jag vika min tvätt, städa rummet och sen plugga. Jippi!

Seeya later then, bye!


My baby's coming to Sweden next year, OMGGGGGGG!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0