BACK FROM GREECE

Hello darlings!

Jag är ju tillbaka från Grekland nu (kom faktiskt hem i söndags, höhö...) och det var superbra! Åt miljarders utav souvlaki (grekiskt grillspett, äts ofta med tzatziki och grekiskt pitabröd), både kyckling och "pork"! Dock var kyckling lätt det godaste, namnam. ♥ Typ tre dagar i rad åt jag souvlaki till lunch och middag, jag är förälskad i en maträtt!

Men ändå, dom här tre skoldagarna har seriöst varit dom bästa i hela mitt liv tror jag. (Undantag då jag och Emma garva så vi trodde vi skulle kissa på oss i sexan när hon, jag, Wille och Tea skulle skriva berättelser..) Har ju börjat i ny skola och allt och det är två tjejer i klassen, Kamilla och Emma, som är sjuuukt bäst! Jag och Sara har varit med dom varje dag och Kamilla är bara för bäst, hihi. Dock åker hon till Kanada idag, wäää.

Har väl inget mer att säga för tillfället, lovar på hedersord att jag ska börja blogga mer och bättre, dock har jag ju inte fritt internet på mobilen + det finns inte en blogg.se app, så då blir det ju att jag inte bloggar i skolan. Men jag får väl börjat tidsinställa, I guess?

PEEEACE!


Jag imorse, grymt ful. VAD HÄNDE MED KAMERA-BANDET? TITTA! GENOMSKINLIGT TYP.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0