Internet + Projektor

Hello darlings!

Igår mådde jag skitdåligt hela dagen så jag bara gick från soffan till sängen hela tiden och åt typ ingenting, lol. Fast jag spelade lite gitarr. Ganska mycket faktiskt så nu kan jag byta från D till A och från D till Dm. ' stolt '

Idag mår jag lite bättre iaf och pappa har fixat internet i mitt rum nu, JAAAA! Gick sen ner i källaren och provade, där funkade internet också så vi provade om det gick att få in min dator på projektorn och det gick så nu sitter jag där! TJOHOOO! Har kollat på massa Justin Bieber-bilder vilket har resulterat i dregel på hela golvet.

Haha, men vi hörs senare i veckan eller nåt.

PEACE!


OMG ME LÖVES. Dålig kvalitét men det går inte så bra att fota en skärm och så är det ljust från höger och blablabla.. Och så ansträngde jag mig inte så mycket heller, höhö. Kunde ha minskat ISOn men wth!


Postat av: Damaris :)

Gillar du Justin då kan du läsa om vad som händer honom varjedag på min blogg justindbswag.blogg.se



Kramis :)



P.S snygg blogg :)

2011-10-17 @ 16:08:08
URL: http://justindbswag.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0