WISHLIST 2011

Yo brothas!

Dagen var jäkligt chill idag, speciellt skolarbete! Jag och Izabelle var sååå hemliga tihi, skrev ut en massa bilder på Justin Bieber och Greyson Chance.

Har suttit och knåpat ihop min önskelista 2011 (fyra grejer på den, lol. önskar mig typ 700) så den finns längst ner i inlägget.

Imorgon är det redan onsdag, CHIIIIILL! Fast hatar första lektionen, idrott... Hade förresten Cirkus idag på idrotten. Fråga mig inte ens vad vi gjorde, oh gosh..

Meneeeh, ska knåpa med min design. Har skrivit det miljarder gånger men har hittills gjort den bredare, det är allt.

Puss på er iaf! ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0