Two days

Hello darlings!

Har inte bloggat sedan i måndags men mitt internet fungerade inte igår!? Helknas ju.

Igår så var väl dagen normal hade bl.a spanskaprov, sen på skolarbetet skrev jag och Izabelle ut bilder på Justin och Greyson som vanligt och vi var skitnära att bli busted så nästa vecka blir det inte att skriva ut bilder på dom. MEN jag gjorde massa på SOn också! Och vi hade INTE sönder skrivaren.. Hoooost.

Sen idag har dagen varit seg och som vanligt. Jag, Emma och Sara gick sen och tittade resultaten på vårat matteprov och Emma/MVG-barn (som vi börjat kalla henne, hihi) fick 38 av 40 och jag fick 32 av 40 så jag var mycket nöjd.

När jag kom hem åt jag mellanmål, tittade på Degrassi som vanligt och sen nu på kvällen åt vi pizza. Fast jag tog kycklingtallrik och muuu vad mätt jag är. Vill typ dö. Eller inte.

Och nu för inte så längesen bestämde mamma och pappa att jag ska få månadspeng! YES! Sen i helgen ska jag vara med Vilma och kanske åka upp på stan med Emma, fifan vad kul!

Slänger upp lite bilder från dagarna, puss!


På spanskaprovet i tisdags. Hihihihihi.


Typ världens finaste Vilma!


Provresultat FTW!


Kycklingtallrik yschiyschi.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0