Superrolig kväll!

Hey darlings!

Har varit en skitrolig och lyckad kväll, fast hade varit roligare om jag sovit över...

Aja, typ klockan tio i sex började jag gå mot Jessica och nästan precis när jag kommit skulle vi gå och möta upp killarna. Efter det gick vi in till hennes vardagsrum och löka ett tag innan Vilma kom.

Sen kom Vilma med massa chips och sånt fast det tog vi inte fram på en gång. Sen satte vi på en film "Big mommas". Klockan tjugo i nio stack Rasmus och Ralle men Alex skulle sova kvar hos Jessica som jag och Vilma också skulle.

Vi spelade en massa spel, gick hem till mig ett par gånger, chillade och hade allmänt roligt bara! Kunde vara mig själv med alla så det var superkul, tack för en toppen kväll!

Nu väntar snart sängen, ska bli så jäkla skönt att sova! Har nämligen en dunkande huvudvärk just nu.

Chao då!


OMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMB... ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0