Stan

Hello darlings!

Varit på stan med mamma och mormor idag vilket har varit kul. Börja med att mamma stack och handla julklappar så jag och mormor gick in på vågen och tittade runt, hittade NYA planscher på JB och jag typ dog! Men fick inte köpa, WÄÄÄ.

Sen kom mamma efter typ 20 minuter och då gick vi runt lite överallt och mormor köpte en halsduk och blus, sen begav vi oss till Kinamuren tror jag det hette? J*vlar vilka stora portioner, och jag är ju inte ett superstort fan av kinamat direkt men tvingade i mig åtminstonde en fjärdedel av tallriken även fast det växte i käften.

Efter lunchen fortsatte vi att gå runt och jag stack in till Parfympia och tog hålet i örat! Det blev däruppe och det gjorde inte alls ont! Så himla nöjd är jag, hihi. Pärlan är jättefin också.

Sen köpte vi 3D-glasögon och lite annat men det ända jag fick med mig hem var faktiskt hålet i örat men jag är inte missnöjd över det direkt, fick lite pengar här och var på stan också haha.

Men här kommer två bilder, puss!


Örhänget, hihi! Han sa åt mig att ha kvar det såhär "ute" i några dagar för att det är inte bra om det kläms.


Mamma och mormor posar med jultomten utanför Blu di blu haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0