sssssssssskkkkk

Hello darlings!

Var i skolan idag som vanligt och lektionerna sög som bara den. Fast det var ändå roligt för det har varit lite trubbelbubbel bland vännerna i några dagar men det mesta är löst nu, iallafall det som inkluderar mig, vilket var jätteskönt! Back 2 normal liksom.

Sen påväg hem gick jag hem till mormor och hämtade pärlplattor för nu ska jag pärla. Punkt slut. Jag vet inte varför jag vill pärla. Är inte det roligt? Man kan ju göra massa grejer med det. Och jag kan skriva Justin Bieber och göra örhängen med "JB" och "1D" det är ju asum.

Aja har inte så mycket mer att säga, lyssnar på en urgammal låt som jag hört en gång förut. I love den, hihi. Letar också efter en skitbra låt som jag nynnat på hela dagen men som jag helt glömt bort vem som sjunger och vad den heter..

Hörs imorgon babes, bye!


F*ck off vi har prov imorgon, SCHTRUDL!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0