Mormor

Hi dolls!

Ganska rolig dag i skolan idag. Försov mig dock imorse, KAOS. Efter skolan kom mamma och hämtade mig (lol då hade inte Frida behövt låna ut sitt busskort.. Men tack iaf! ♥) sen skjutsade hon mig till mormor och direkt när jag kom dit bjöd hon mig på risgrynsgröt (omg me loves) och sen snackade vi lite.

Efter det började vi baka drömmar, jätteroligt. Sen bakade vi kolasnittar som blev SKITGODA! Vi gjorde 120 kakor sammanlagt, holy simoly. Fast bara två sorter haha. Sen när vi bakat klart och så så gick vi hem med typ 100 kakor och när vi kom hem var det helt svart så vi ringde och frågade vart mamma och pappa var (dom var och handla) sen satte vi oss vid TVn.

När mamma och pappa äntligen kom hem, efter typ två timmar, så hade mamma köpt med asäcklig mat så hon fick göra varma mackor åt mig och Sakke.. Hihi. Skitförbannad var jag också för det är fredag och det har varit en pissjobbig skolvecka och då vill man inte ha spyor till kvällsmat direkt.

Sen kollade vi på idol, prata, fika, åt massa godis.. Hade allmänt trevligt!

Parkerade sedan mitt arsle här där jag hade tänkt spendera dom närmsta timmarna också.

PEACEOUT BABES!


Loveu Biebs ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0