Lista

Hittade den här på min gamla blogg så nu gör jag om den igen, haha.

Vilken svordom använder du mest? F*tta tror jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:00, 06:30 och 07:00. (har det enbart för att jag ska få "sova längre")
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är tveksam.. Men tror det, haha.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En biljett till samma stad som Justin Bieber är i just då och springa runt som en galning och leta efter honom.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp.
När var senast någon stötte på dig? Härom dagen.
Vad åt du till middag senast? Kommer inte ihåg, har inte ätit middag på två dagar! Haha.
Kan du vissla? Ja, inåt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart.
Äger du några popband t-shirts? Inte band men popartister.
När flög du senast? Typ 18:onde september eller nåt?
Pratar du några andra språk? Engelska, tre ord på Turkiska, ett ord på portugisiska, kanske 50-60 ord på spanska.. HAHA.
Har du gråtit offentligt? Aa.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercing i naveln och tatuering i svanken och på området precis över cpknölen vid foten.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, dricka, en människa och biljetten.
Vad har du för väder? Det är natt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Din mamma.
När sov du senast på golvet? Skrev "det var nog inte så längesen" sist så det blir väl typ ett år sen.. Lol.
Vilken är din favorit drink? Beach tror jag den hette? (skrev en från Turkiet förra året med!)
Gillar du din boendesituation? Gillar inte där jag bor men jag älskar huset jag bor i.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 9-10 egentligen men sover runt 7 timmar varje natt ändå så...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa ja, men oftast nej. Skönt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Kanske inte precis att jag fått gått in till rektorn eller prata med läraren efter lektionen men dom har sagt mitt namn flerafleraflera gånger. Fast bara en gång nu i högstadiet.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13, lol. Så j*vla patetiskt att fylla sent...
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte, tänkte faktiskt på det härom dagen.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "det är så synd om mig, mitt liv suger, jag ska ta självmord, jag vill dö, jorden skulle bli en bättre plats utan mig.." peppande huh?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jadå!
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att krama folk, typ det mysigaste som finns!
Äger du en digitalkamera? Ja såklart.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen, kändisar är alldeles för snygga för mig. HAHA.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, jag är van lol. HAHAHA.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Är du mörkrädd? Ibland.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, kläder på kroppen och... Alltså det beror på vad det är för dag. Lol.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0