Justin Bieber ur a freaking legend!

Hello darlings!

Kom hem från skolan runt fyra-tiden, gick med Frida hem till mormor och hämtade hennes nyckel. Sen gick jag iaf hem och åt lite och satte mig här framför datorn. Självklart kollade jag igenom JDB för jag missade EMA igår, FASEN!

Tittade på Hockey istället som jag har börjat gilla nu, det är förjäkla kul att titta när Örebro spelar asså, haha! Vi är bäst i serien tror jag eller något sånt, hehe.

Vet ni hur många Awards Justin Bieber har vunnit på TVÅ år? FEMTIOSEX STYCKEN! Det är heelt sjukt, det måste ju ändå vara ett världsrekord? Han är en LEGEND alltså!

Ska börja skriva på ett nytt sätt när nya designen kommer. Ska göra texten så den är i mitten och göra fet text på "nyckelord" i mina inlägg.. Svårt att förklara nu men ni förstår när det kommer upp sedan!

Ska faktiskt börja på designen nu hade jag tänkt, gud vad kul! Hihi den kommer ju inte komma upp på en månad men det är kul att koda, me löves! ♥

Chao kära bloggläsare, jag är så grymt tacksam över att statistiken ökat de senaste dagarna! Antar att det är för att jag skrivit minst 2 inlägg om dagen nu, KÄRLEK TILL ER! ♥


Mina favoritbilder utav Jelena på ett tag, hihi.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0