Jobbig dag

Hej på er!

Har tyckt att dagen har varit en massa idag. Jobbig, långsam, rolig, snabb.. Haha ni fattar. Eller inte. Men den har varit konstig.

Kom hem för typ en timma sen och hämtade Isak på fritids idag. Fick också lämna honom på morgonen och han kom och la sig i min säng och somna om och vaknade inte förrän precis när vi skulle gå... Smart unge det där, haha.

Har nördat Pet society också. Och ätit rostade nyttiga bröd med frön på. Har också fått några av mina klasskompisars bloggar idag, Pamelas är bara för jävla skön! (alla som läser Pamelas blogg kommer fatta fetstilen, hahaha!)

Och omdömen har kommit och Bosse har skrivit att jag varit borta mycket, oops! Förkyld två gånger och glömt kläderna två gånger (?) för stressad på morgonen vaknade försent en dag..

Men hörni.. Nu ska jag fingra lite på den nya designen! Tihi, tuudeluuu!



Konstig bror det där. Färska bilder, han leker med sina soldater...


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0