I'M SEXY AND I KNOW IT!

Yo brothas!

Dagen har varit hyfsat rolig i skolan, sen efter skolan följde världens bästa Emma med mig! Men vi hann inte ens vara en timma innan hon blev hämtad.. Fettsynd! Får göra om det WTH.

Har ätit Kycklingtallrik idag vilket var helt okej? Mycket fräschare än Kebab.

Jäjäjäjä. Har nog inte så mycket mer att skriva om. Skolan är jobbig just nu. Prov och läxor om vartannat och ju mer man lär känna varandra desto mindre jobbar man på lektionerna. Tråkigt men sant. I P1 är väl där jag får det mesta gjort för där har jag nog universums sugigaste plats?


Why try to be someone that you're not when you can be the best you?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0