Happy father's day

Hej på er!

Idag var det fars dag och min pappa fick ett par USA-strumpor, en biltidning och ett litet kort. Han verkade faktiskt bli nöjd så det var väl kul!

Annars då, vad har jag gjort mer idag? Slöade som attan idag med onepiecen som alla andra helger, sen vid halv tre skulle mormor komma och fixa kransar med mamma men precis innan det ringde min fina kusin Frida så hon kom hit! Sen kom mormor hit och jag och Frida satt och skrattade åt dom och snackade lite, hehe.

Sen satte jag mig framför datorn och facebook, har börjat spela Pet society igen... Fan vilken nörd jag är, I GOTTA STOP! Hahaha.

Igår så stack jag, Isak och mamma till stan efter mycket tjat till Isak, haha. Nog om det, direkt när vi kom upp tappade Isak bort sin mössa påväg till Donken och senare tappade han bort allt han köpt också.. Smarto till lillebror, haha. Hittade lite Bieber-grejer, handduk och sängkläder. GE MIG! Hihi me löves. Mamma köpte en massa julklappar till oss också så jag och Sakke fick springa runt då och då för att hon skulle in i vissa butiker.

Snart är det som sagt jul. Vad ska ni köpa till era föräldrar? Till pappa har jag redan köpt men inte till mamma för jag har inga pengar, ÅHHH. Men vet exakt vad jag ska köpa till henne, tihi! Kan inte berätta det här än för hon läser ju bloggen.

Ska avsluta detta millånga inlägg nu, TUDELUU!


I.SERIOUSLY.FREAKING.LOVE.YOU. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0