Fralla

Hello darlings!

Sitter just nu och äter frukost, ostfralla! Namnam.. Mamma och pappa är och köper julklappar till pappas anställda och Isak leker med lego bakom mig, haha.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, jag tror att jag skulle till Jessica ikväll men nu vet jag inte om det blir något? OoOo.. Vi får väl se, haha.

Men nu ska jag äta upp och sen spela sims, chao!


Frallan, hihi. ♥

Postat av: Izabel :)

häftig bild! <3

2011-11-04 @ 14:17:47
URL: http://izabelskeppstedt.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0