Folkets ikv!

Tjo darlings!

Skoldagen har varit SUVERÄN! Även om lektionerna har sugigt har vi gjort dom roliga, tihi! Fast matten var inte så rolig för stackars Emma hade fått värsta hårstrået i ögat.. Men hon fick bort den precis när vi sluta, LOL! Haha.

Ikväll ska jag, Emma och Sara till Folkets! Jag brukar aldrig gå på sånt men nu ska jag fanimig inte vara den som står utanför när alla berättar om hur kul allt varit.. Nu ska jag vara delaktig! Ifall det är tråkigt kan man bara dra till Gårdsfestivalen tills bussen kommer. Vi tar antagligen 10-bussen hem men om det blir skitkul så tar vi 11-bussen hem. Får se vilken buss Emma tar också, vart vi ska gå på, vart Folkets hus överhuvud taget ligger!?

Vi var astaggade hela skoldagen så det gjorde bara allt bättre! Har värsta trycket på hjärnan också för att det varit så inihelsike mycket prat idag i klassen men ska ta mig nåt att äta och dricka lite vatten så blir det nog mycket bättre!

Har tyvärr inga bilder från dagen så kommer en snygging på bild.




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0