Chill jao

Hello darlings!

Skoldagen har varit skitrolig, har varit med Izabelle och Fabian typ hela tiden! Börja iaf dagen med Glosförhör på engelskan vilket gick helt okej? Sen hade vi matte och matteprov som var SKITLÄTT! Trodde jag skulle dö. Men hade vi inte fått använda miniräknare hade det gått åt skogen.

Sen hade vi spanska och glosförhör, det gick okej det med. Men det var väl bara för att jag och Izabelle tränade in i det sista haha. Bokstavligt talat. Sen var det lunch, pannkaka. Trodde jag skulle dö, har aldrig ätit så mycket i mitt liiiiv.

Sen hade vi so och då mmsade vi en bild på Berra till 118 800 och frågade om dom tyckte att han behövde några piercingar och så svara dom att han hade sån "utstrålning och charm" så det behövde han inte, hahaha. Blev inte mycket jobb där men vi är färdiga men Juhani verkar inte förstå det?

Sen hade vi bild och där sprang vi mest runt och lekte. HAHAHA. Nej men alltså det fanns verkligen inte mycket och göra. Vi ska forska om svenska konstnärer och vi fick Carl Larsson vem han nu är (?) och det sög. Sen hade vi NO och det sög också. Snackade oss igenom lektionen, ända sättet. Men vi fick kolla på film på slutet och det var väl.. Roligare?

Imorgon direkt efter skolan ska jag till mormor och baka kolasnittar och drömmar till Adventsfika och sen ska jag äta gröt där också, mumma! ♥ Påväg hem idag efter skolan pratade faktiskt vi om släkten, jag och Frida, och hur bra släkten egentligen är. Hur kul vi har på julafton och alla kalas och så.. Awesome!

Ska avsluta inlägget här med lite bilder ifrån dagen. PEACEOUT BABES!


En stjärna på tangentbordet på bilden, omg!


Izabelle hihi!


På NOn fick Fabian damp och bröt sönder hans penna. BUSIGT VÄRRE!


Postat av: Izza

Men vacker jag är då.... <3

2011-11-25 @ 23:32:53
URL: http://izzakjellstorp.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0