Boring/funny skoldag

Hello darlings!

Lektionerna har sugigt men rasterna har väl varit helt okej, I guess. Vi fick bygga atomer på NOn, hade glos- och läxförhör på engelskan och hade prov i matte. Det gick faktiskt rätt bra på matten. Fast bilden var rätt rolig iof, jag och Izabelle gjorde en gipsmask på Fabian och Sara klippte ut gipsbitar åt oss, haha.

Vaknade imorse och tänkte "f*n vad skönt att jag vaknar tidigt av mig själv och slipper bli sömnigt väckt av väckarklockan!". Sen när jag "vaknat till" började jag känna att det gjorde läskigt ont i mitt knä. Jag sträckte ut det, böjde ihop det, la mig på mage, rygg, sida, allt men det gjorde ändå så ont att jag trodde att jag skulle börja grina. Då kollade jag på klockan och såg att det inte alls var morgon utan att klockan var 03:21... Till slut tände jag lampan och tänkte "damn, nu dör jag.". Sen efter ett tag gick jag upp och tog en ipren och efter kanske tjugo minuter avtog smärtan och jag kunde somna, pjuh.

Nu efter att jag kommit hem har jag inte gjort så mycket. Ätit, chillat med mamma i soffan, druckit massa juice... Har lite ont i huvudet för det var sjukt mycket prat i skolan idag. Can't wait for the weekend!

Här kommer lite bilder från dagen, peaceout!


Mina och Emmas uggs! Så himla gulliga, ser ut som små trollhänder typ! Tihi.


Fabbe när vi bygger gipsmasken, haha!


Molekylerna som vi byggde på NOn.. Haha!



Universums finaste människa, iloveu! ♥


Kvällsmat, haha!

Postat av: emma in the house

Haha! Nee..eeuuu.LOVE YOU! <33<<3 Kan jag ta en bild? <333

2011-11-17 @ 18:39:57
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0