BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV!

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Så j**la glad är jag.

Mina hälar värker som sjutton och övre ryggen likaså. Dansade seriöst som en GALNING med Emma ikväll och det var inte direkt lite folk där, och inte direkt lite killar som började flockas runt oss. Är väldigt besviken att bussen gick så tidigt, det slutar inte förrän om tio minuter egentligen.

Jag freaking älskar Folkets, ska gå dit miljarder gånger. Eller jag måste dit nästa år. Jag ska tvinga dom att gör det typ 100 gånger till i år.

Som sagt, jag är speechless. Fattar inte ens hur jag inte kan skriva allting med stora bokstäver. Grymmaste kvällen i mitt liv är väl hur jag kan summera detta.

Peaceout.


♥♥♥Idag innan Folkets♥♥♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0