All day, all night

Hola darlings!

Vaknade asseg och typ åt frukost, kolla på när mamma städa, försökte koppla in Wii:t vilket gick åt h-vete. Skitkrånglig TV vafan? Men efter misslyckade wii-inkopplet stack jag, mamma och Sakke till coop och köpte julpyssel och lite annat.

När vi kom hem försökte vi julpyssla men det var skitdåliga anvisningar och vi hade köpt ett skitlim så en av fyra tomtar blev bra, jippi. Ovanligt nog var det min tomte som blev bra, jag som alltid får damp. Hihi.

Sen satte jag och mamma oss vid TVn och sen kom pappa hem med muffins, mm, och lite efter det kom min storebror hem efter att ha varit på partybåt. Sen började jag och mamma laga tacos men jag skar allt typ, hehe. Sen åt vi och åt faktiskt inte så mycket som jag brukar för jag hade moffat i mig muffins och kakor och sånt, tjockis som jag är.

Sen satte vi oss vid TVn framför Grinchen (?) innan det blev Så mycket bättre som precis sluta!

Imorgon ska jag till stan med mamma, moster och mormor! Ska bli väldigt trevligt och funderar på att ta hål i örat, antingen ett hål precis bredvid det "första" eller ett längst upp på örat. Det längst upp är såklart snyggast men gör ondast, fast om man klarat av att ta piercing i näsvingen så klarar man väl örat?


Antingen denna..


.. eller denna!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0