Åhh majj gaash!

Hej på er bloggläsare!

Skoldagen var faktiskt rätt chill idag, förutom två saker som jag inte ska nämna här... Vi fick fika på svenskan, nicebice! Var väldigt mycket med alla tjejer i klassen idag som jag faktiskt inte brukar.

När jag kommit hem åt jag mellanmål och sen bar det av mot Marieberg! Eller ja, inte bokstavligt talat Marieberg. Pappa drog till XXL och prata jobb med nån gammal gubbe och jag, mamma och Sakke stack till ÖoB. Jag fick med mig en Hello Kitty julkalender, godispåse och tuggummin. Tror att det bara var det, försökte få mamma att köpa en NY JUSTIN BIEBER PLANSCH men icke sa nicke det fick jag inte. WÄÄÄÄ. Det var asså en bild när han klippt håret! Har bara dom från förra året när han hade långt hår.

Sen drog vi till Willy's och köpte lite mat och vi ringde mormor och Isak sa "Hej mormor jag är Mathildas manager." hahaha normal liten kille. ♥ Sen drog vi till Donken och jag tog McChicken och Company med cola, fettgott!

Sen i bilen påväg hem från Donken kom jag på att jag glömt mina nycklar i skolan. H*LV*T*!!!! Och jag smsade Sara och hon sa "kolla jackfickan, väskan, bland läxorna, m.m." men jag var ju påväg hem från Donken så det kunde jag inte göra, sen när jag kom hem sa både mamma och pappa "kolla väskan" men jag hade ju typ panik så jag öppnade bara väskan och titta lite fort och inget var där så då struntade jag i det och fortsatte virra runt. När jag hade kollat överallt fanns det bara väskan kvar så jag tog ut alla läxor och gympakläder och då hittade jag dom... F*n vad tur jag har!

Nu ska jag dricka upp min cola och kolla andra bloggar, chao!


Fika på svenskan.


Uschiga skolmaten. (åt inte ens upp hälften av keson för det var nåt rosa däri och en massa andra grejer som folk hällt i för att jävlas!)


På musiken.


Tog på mig pälsmössan för det var så in i helsike kallt!


Och använde Uggsen för första gången utomhus! (köpte dom för exakt ett halvår sen, haha!)


Rock on!


Sakke rockar fett! Haha.


Min cola och nycklarna, woopzie!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0