6e bilden

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Har varit med dom flesta utav mina vänner nyligen så slänger in en bild på mig och två utav mina närmsta vänner!


Kan berätta allt för dom här två tjejorna, mycket vacker är jag också måste jag säga! (hooost)

Postat av: emma in the house

åå gumman! Har tänkt på dig typ ända sedan jag kom hem om det där du sa..:( Vet inte vad jag ska göra!! får panik! <3 Gillar er båda <333 Puss! <3

2011-11-09 @ 19:59:21
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0