Yeahyeahyeahyeah!

Hello darlings!

Blogga inte igår för att jag inte hade något speciellt att blogga om. Dock börjar jag få mer inspiration, solen är framme hur mycket som helst och snön börjar smälta! Härligt.

Imorgon är det melodifestivalen och jag är astaggad! Dock var inte Vilma i skolan idag för hon var sjuk så vi får se ifall Carro får vara konfrensier med mig eller om det blir Vilma! Men jag ber till gud att det blir Vilma för vi har tränat så mycket!

Slänger in en random bild och så ses vi senare, kram.


LOVE OH LOVE! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0