Universums bästa föräldrar (läs: mamma)

Hello!

Ska alldeles strax ladda in bilder och börja med en ny design, jag får hoppas att ni kommer gilla den... * Hemlighetsfull * Haha, har också ett annat "projekt" på G (erkänn att jag är cool när jag skriver så?).

Imorgon blir det nog ingen träning ifall inte Vilma går för då KANSKE jag går. Vi får se! Tyvärr så kommer ju inte Aliemblå för hon är en ffffjert (jag vet att det stavar med Ä).

Har inget intressant att skriva egentligen men ja... Någon gång måste jag ju uppdatera. KRAM!


Jag älskar min webcam även fast det är kass kvalitét.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0