Tråkdag

Hello darlings!

Skolan idag sög! Först var det språkval som var skittråkigt + fick göra min engelskaläxa på bussen. Trevlans. Sen var det slöjd och det ända jag gjorde var att vänta. Jag satt i typ två timmar och vänta på att få gå till lunch. Sen var det svinäcklig mat, "tisdagssoppa" och semla. Jag hatar klegget som är i semlan, fysatan!

Det är fettisdagen idag förresten, jippiiie. Då slipper alla feta människor gå på innebandyträning, JAAA! Bussen går ändå nu så jag missar ändå innebandyn, SWEET! Aja, efter maten så var det matte som var skitkul sen var det engelska och då gick Emma hem, trist. Vi fick kolla på film om England, oj vad kul liksom... Hahaha, jag är en riktig klagkärring idag!

Aja sitter just nu och väntar på Frida som ska komma vilken sekund som helst, vi ska vara i någon timma I guess, treeevlans!

Lyssnar på Sara Varga för tillfället men nu ska jag stänga av det, kraam!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0