Skolan slut

Hello darlings!

Slutade skolan för typ 40 minuter sen, skönt att sluta tidigt. Veckan har känts jättelång och ikväll är det avslut på halv åtta hos mig, alltså sista personen den här veckan ska bjuda på mat. Det är någon hästtjej typ som pluggar.

Idag ska jag inte göra någonting och det blir ingen träning eftersom ingen kan hämta + ingen ska gå. Treeevligt alltså, har inte gått på en ända träning den här veckan och det är säkert match i helgen och då kommer inte mina tränare bli glada på mig!

Men nu ska jag inte skriva mer, ha det bra.

Kram.


På julafton då jag precis öppnat min älskade dator, kan inte förklara med ord hur glad jag var när jag precis öppnat den, haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0