Skitbra datorlagare.

Hello darlings!

I förrgår fick vi hem våran stationära dator igen, så som jag längtat efter sims! Vi fick också hem en bauta-skärm men den gick inte att koppla in! Sen skulle jag spela sims nu och då kan man inte få ut eller in skivor och jag tror att min sims-skiva sitter i. Härligt va? Vilken sjukt bra datorlagare vi har! Vi borde ge den till någon professionell som vet vad han håller på med nästa gång. Inte en sådan här "duktig" som skickar hem fel grejer och förstör datorn för oss.

Jaja, annars då. Mamma har precis beställt hem några krukor som man kan plantera saker i, det var typ rabatt på det så vi köpte det. Det är som ett kryddkit typ vi får med persilja-frön, m.m. Kul, jag älskar att plantera saker!

Men nu ska jag fortsätta tjura så hörs vi senare, bye!


Vacker va?

Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 16:51:54
URL: http://ellohell.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0