PS3

Hola darlings!

Skoldagen var helt OK idag men spanskan var skittråkig, våran lärare var sjuk så vi fick kolla på spanska djungelboken? Det ända jag kommer ihåg är att han sa "estupendo" och hångla lät det som han sa hahahaha!

Aja. Tänkte springa ner och prova PS3 som jag inte har fått provat än men nu verkar det inte bli så för att jag inte vill gå och hämta Isak (lillebror) så nu kommer jag få diska. Hääääärligt.

Får väl prova det imorgon eller på fredag eller något. Hörs senare, peace!


Älska blåbärssmoothie. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0