PS3, nytt dansspel och dusch.

Hello darlings!

Ni anar inte hur mycket roliga saker som hänt idag alltså! Igår var en riktig sk*tdag men idag har det varit asbra dag! Vi har köpt ett PS3, fatta vad grymt! Men vi köpte bara ett COD som är ett killspel så det är inte speciellt kul för mig. Men man kan gå in på internet iaf! Ska prova att spela lite imorgon eller i övermorgon eller typ på fredag eller något.

Köpte också ett nytt dansspel som är sjukt kul! Man har typ en egen coach, ascoolt! Man kan dansa antingen latino typ eller boxningsdans, asgrymt. Dansade latino till Lady Gaga's just dance förut och SHIT vad jobbigt det var! Trodde att jag skulle dö efteråt hahaha. Ändå gör jag inte allt rätt, det är skitsvårt! Sen kunde man hoppa hopprep och det var ju jättelätt också... Not. Vart skitförbannad.

Men nu ska jag hoppa in i duschen med bikini för jag får inte ens duscha själv... Herregud alltså. Men vi hörs imorgon.

Kram!


Behind the scenes på kesha-plåtningen med mig och Vilma, hahaha minnen alltså! ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0