Mätt som en plätt

Hello darlings!

Sitter vid den stora bärbara datorn för första gången på jäkligt länge. Den är jobbig och låter mycket mer än min söta lilla dator. Dock har den här photoshop + man kan sätta in skivor + 3 usb-uttag + mycket mer minne (utan minneskort). Härligt, härligt.

Har typ inget att skriva, är bara sjuuukt mätt! Har ätit max idag, damn vad gott alltså! Fast inget slår cheeseburgare på mcdonald's... * Dreggla *.

Idag på idrotten fick jag en svinhård boll på huvudet, det gjorde sjukt jäkla ont! Jag fick sitta i omklädningsrummet hela idrottslektionen och duscha tidigare än alla andra, det var jätteskönt! Hehe.

Oj nu börjar strax Varning för barn, får uppdatera mer någon annan dag!

So long.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0