Lista

Hittar inga bra spel, jag älskar restaurangspel och driva företag spel! Vill ni se spel som passar mig gå in på Spelo.se och sök på student sim, älskar det spelet.

Jaja, här är en lista jag snott från Egoina:

Jag har insett att min senaste kyss… har aldrig kysst någon!

Jag lyssnar på…
min mamma.

Du mår bäst när du… har kul med antingen mina vänner eller med släkt och familj!

Stockholms bästa stadsdel är…
Örebro. [Även fast det inte ligger i Stockholm]

Jag pratar… svenska!

Jag älskar/tycker om…
fiiiisk! Fast inte sushi.

Min bästa vän(ner) är…
jag har massa nära vänner istället för en "bästa vän". Tycker nästan att det är lite elakt att ha en bästa vän. Förstå mig rätt.

Min första riktiga kyss…
jag har ju aldrig kysst någon!

Jag avskyr när folk frågar…
om jag är sur fast jag inte är sur. För då blir man ju sur för att någon trott att man är sur fast man inte varit sur.

Kärlek är…
fett. (HAHAHA)

Någonstans, tänker någon…
att livet inte är värt att leva.

Jag kommer alltid att vara…
mig själv!

Jag är hemligt förälskad i…
aliens. Fast det är inte speciellt hemligt.

Sist jag grät var…
idag.

Min mobiltelefon är…
otroligt nice men inget slår ju iphone.

När jag vaknar på morgonen…
är jag skitförbannad för att det är skola.

Innan jag går och lägger mig… tänker jag på allt positivt och negativt i mitt liv. 

 Just nu tänker jag på… vad pappas kompis nyss sa.

Bebisar är…
coola om dom är aliens.

Homosexuella är…
människor.

Blondinbella är…
en förebild.

Ikväll ska jag…
frossa i pringles, ostbågar och cuba cola.

I morgon kommer jag…
hämta onepiece och ta en 30-minuters promenad.

Jag vill verkligen…
 slippa kloten.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0