Lista.

Bara för att jag är nörd och inte har något att blogga om.

FAVORITER

01. Filmer? Min låtsasfru, 50 first dates (heter den så?) och härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Läskigt att Adam Sandler är en utav huvudpersonerna i alla filmer, right? Det tycker jag iaf. Men han är ju bäst så. 
02. Låtar? F**king' perfect - P!nk och That should be me - Justin Bieber feat. Rascal Flatts.
03. Årstider? Sommar lätt.
04. Mat/dryck? Jag är ett matvrak, jag älskar nästan allt. Jag bara stoppar in saker i munnen, tuggar och sväljer ibland. Sen efteråt inser jag att det var äckligt och äter det aldrig mer. Hehehe. Och dryck är fanta. All fanta, kan inte bestämma vilken. Skulle kunna leva på fanta, jummie.
05. Djur? Hund, katt, häst, apa och människa. Synd att alien inte är ett djur. 
06. Färg? Grön och lila.
07. Parfym? Love all (Björn Borg) och Circus tror jag den heter (Britney Spears)?
09. Ämne i skolan? Matte (ifall det går bra) och engelska.
10. Sysselsättning? Dator, tv, shoppa och vara med familjen.

GILLAR DU ATT

01. Ge kramar? Till vissa, ja.
02. Ge massage? Nej, fy.
03. Gå promenader i regnet? Ja det är askul, kommer ihåg i somras när jag och Emma tog av oss våra skor och strumpor och sprang längs trottoarerna med fötterna i vattenpölarna.

ÖVRIGT

01. Svär du för mycket? Ja.
03. Vilken låt lyssnar du på just nu? F**kin' perfect med P!nk.
04. Vad är bredvid dig just nu? En stol.
05. Saker på skrivbordet? Sitter vid ett bord och det är en vas med tulpaner, ett fat, hjärtan på tråd (en växt/blomma), ljus och en till dator.
06. Hur ser ditt skrivbord ut? Menar ni bordet eller mitt skrivbord? För jag sitter ju vid ett bord. Men mitt skrivbord är typ ljust eller något inte fan vet jag.
07. Vad var det sista du åt? Pommes frites.
08. Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Min familj helt klart.
09. Har du en lavalampa? Ja, en rosa.
10. Hur är vädret just nu? Det är mörkt.
11. Vad gjorde du igår kväll? Spela dator.
12. Vem pratade du sist med på telefon? Mamma.
13. Vad gör dig glad? Överraskningar och då man slipper vara i skolan.
14. Vart skulle du vilja åka? USA.
15. Har du pojkvän/flickvän? Nepp.
16. Är du kär? Alltid.
17. Hur tidigt stiger du upp? Runt sex-tiden exakt varje dag. Sjukt störande.
18. Vem/vilka vet mest om dig? Mamma och Frida, min kusin. Och Emma vet rätt mycket om mig också. Jessica och Vilma också, men mamma och Frida vet mest.
19. Gillar du att slåss? Med Emma, ja.
20. Vad ska du göra ikväll? Sitta vid datorn.
21. Har du utländska föräldrar? Olyckligtvis inte. Skulle vilja att mina föräldrar var från mars eller jupiter.
22. Var har du ont? Ingenstans för tillfället, brukar ha ont någonstans jämt typ.
23. Är du bra på att måla? Nej, det är jag verkligen inte. Men jag vill inte vara bra på att måla heller så, haha.
24. Vem kramade du senast? Isak (lillebror) eller mamma.
25. Vad längtar du till? 14 maj och maj nästa år och när vi flyttar och när skolresan är över och massa mer.
26. Vad heter dina husdjur? Viggo och Morgan! (Morgan är min osynliga talande pinne)
27. Har du körkort? I min värld, ja. Min värld är bra härlig!
28. Favoritgodis? Saltlakrits och polkagrisar från Gränna helt klart.
29. Morgon- eller nattmänniska? Det här låter läskigt men båda.
30. Sparare eller Slösare? Slösare hehehe.

Postat av: Tasha

Åh tack finis! Hoppas du fortsätter läsa bloggen då! <3

2011-03-26 @ 20:42:30
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHAH, MORGAN?!?!?

HAHAHAH DU ÄR FÖR SKÖN IBLAND! :)))



Hahahah, älskar dig gumman<3

2011-03-27 @ 15:22:30

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0