Ingen tid.

Hello darlings!

Sitter inte speciellt mycket vid datorn längre och jag är så lat så jag aldrig är ute och tar kort längre. Jag gör ingenting kul längre. Har slutat på innebandyn också. Japp. Mycket händer just nu, men det är bra grejer. Very bra grejer.

I övermorgon ska våra onepiece komma, det får vi hoppas... Dock är den ju bara svart och vitrandig men svenska onepiece-sidan suger rumpa! Dom kan inte köpa in fler storlekar för dom är lata och feta!

Nej men snart ska jag kolla på Sveriges mästerkock, för bra program alltså. HEJA JENNIE! (Inte Adam, hahaha!)

Vi hörs väl, kram.


M U M S! (Det svarta uppe i högra hörnet har kommit på min kamera och jag har ingen jäkla aning om vad det är, hjälp?)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0