I will be popular

Hello darlings!

Skolan var rätt rolig idag, en kille från civilförsvaret eller någonting kom och han lärde oss lite vad vi ska göra ifall det blir strömavbrott och så fick alla göra varsin lykta som man kan använda ifall det blir strömavbrott, han sa att man inte fick röra på den och vad tror ni jag gör? Jo, rör den! Brände fingret, satan vad ont det gjorde.

Annars idag då. Efter skolan kom Emma hem till mig, jag sminkade mig och satte på mig min byxdress, sen lekte jag modell. Måste ha bilder till en ny design som kommer snart, lite vårigare!

Just nu kollar jag och Isak (lillebror) på Alla älskar Raymond. Asbra, haha. Isak förstår ju inget men ändå, Isenfisen. Jonte (storebror) sitter och gör någon läxa på datorn. LÄXA! JAG HAR EN ENGELSKALÄXA! SHIT! DET HADE JAG GLÖMT!

Oh noooooooooo, help me someone!


No comments.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0