I miss meat...

Hello darlings!

Jag är en usel bloggerska just nu men jag vill inte uppdatera "bara för att" för då blir det inga roliga inlägg. Usch, jag hatar mars! Februari-mars-början utav april blir alltid kassa "inspirationsmånader" för när den första snön kom och i december fotade man så mycket snö att man inte vill fota mer snö!

Men snart är ju mars slut. Nu är det typ bara 57 dagar kvar tills jag åker till Turkiet, FASEN VAD JAG LÄNGTAR! Längtar dock inte till klassresan. Vi åker till Kloten med klassen den 11 maj till den 13 maj och den 14 maj åker vi till Turkiet. Helsjukt ju. Något jag inte ser fram emot är klassresan, fy f*n säger jag bara. Det kommer vara dom värsta dagarna i mitt liv. Blir det några klassresor i 7:an, 8:an och 9:an tänker jag inte följa med, FYF*N! Hade inte min smarta pappa sagt att han kunde åka med hade jag lätt skitit i den här skitresan. I HATE IT!

Hatar att göra allt med min klass för det finns vissa i min klass som jag bara inte TÅL. Svårt att förklara när ni inte har sett min klass men ja. Kommer gråta utav lycka när jag kommer hem jag svär.

NEJ NU VILL JAG INTE PRATA MER OM KLASSEN OCH KLASSRESAN FÖR DÅ BLIR JAG SPYFÄRDIG. HEJDÅ!


Åh, sakna. ♥ [BTW, klippte och slingade håret i lördags. Något jag glömt att säga, oups!]


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0