Hola!

Hello.

Det känns som att klockan är två men den är bara tio! Helt sjukt. Jag vakande tio i sju imorse, varför kan jag inte vakna senare på helger!? Åh. Jaja.

Direkt när jag vakna sprang jag ner i källaren och drog ut några bilder på fotopapper sen fixade jag till våran "whiteboard"-tavla i hallen med tre bilder + skrev Välkommen. Sen dukade jag och Isak upp frukost så åt jag, mamma och Isak. Viggo fick också smaka, såklart.

Just nu är mamma ute och skottar med Viggo men det verkar inte gå så bra... Asgarvar här framför datorn. Viggo rymmer hela tiden, haha! Duktig vovve vi har.

Det är så fint väder så vi ska sätta oss i solstolar och sola sen. Eller ja, sola och sola, njuta av vädret.

Vi får höras senare idag, kram!


Mitt lilla busfrö! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0