God morgon.

Hello darlings!

Jag vaknade för en halvtimma sen ungefär, precis som på vardagarna. Jag hatar att det är ljust på morgonarna! Mamma och pappa kommer ju inte vakna förrän vid tio-tiden eller något. Ligger i sängen med datorn, det är jätteskönt, hehe.

Våra Onepiece kom igår precis som dom skulle och idag ska mamma åka och hämta dom! Men såklart var dom klantiga och skickade det till nåt Ica istället för till Coop, smarta norskar alltså.

Nej men nu ska jag spela nåt spel, chao.


Jag just nu hehe. Mitt ansikte såg inte helt normalt ut på bilden så jag täckte över det och copyright kom inte med p.g.a det vita ljuset. Nu ser ni hur ljust det är på morgonen.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0