Engelskaläxa.

Hola darlings!

Kom hem från skolan typ kvart i tre och gjorde mig en gurkmacka och ett glas vatten och satte mig och tittade på Top model 14, love it. Skoldagen idag var helt OK jag vart typ asglad och lycklig på musiken så ja. Haha. Och det har bara varit jag och Belliepellie som varit idag för att Sara var sjuk och Emma gick hem efter rasten. Snuskmat var det också, köttfärssås med oregano i? Smaka skit iaf.

Nu sitter jag och håller på med min engelskaläxa, ska skriva om modetrender på 50-talet, 60-talet, 70-talet, 80-talet och 90-talet. Låter kul va? Ska vara inlämnat imorgon och jag har inte ens börjat med det. Måste sätta igång nu som sagt.

Medans jag gör läxan så ska jag lyssna på Taio Cruz's nya låt och såklart P!nk's f**kin' perfect. Hörs senare!


Love it. Har t.o.m låttexten som bakgrund på min blogg, haha.

Postat av: Izabel

nej fyfan, jag kan inte sluta lyssna på låten!

2011-03-28 @ 22:46:45
URL: http://jagbellduvet.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0