Du skadade hela mitt väsen

Hello!

Drogar just nu Popular och Spring för livet. Mest spring för livet, den är bäst! Popular låter i början som låten Rasputin. Läskigt. Och jag drogar såklart Mmmm mmmm mmmm mmmm också, sjukt bra!

Imorgon är det skola som jag hatar mest i hela världen och ska snart hoppa in i duschen, hatar innan man hoppar in i duschen! Man orkar inte man ba ÅHHH!

Det känns lite konstigt att ha byxdressen på sig när man ska på toa man sitter med underkläder för man måste ju dra av sig "tröjan" och dra ner "byxorna" hahaha, bra förklaring.

Lite allmänt tjabbel såhär kvällstid, hörs imorgon.

Kramar!


Ge mig den här spegeln från Ikea. Fast jag vill inte köpa något på några månader, har ju faktiskt byxdress och nästnästa fredag har jag också en onepiece, LÄNGTA!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0