Byxdress + Onepiece + Funnen låt

Hello darlings!

Är på väldigt bra humör just nu. Ihihihihihi. Jag och mamma har klickat hem två Onepiece (SVINDYRT!) en till Jonte (storebror) och en till mig och mamma. Jonte köpte en helsvart och vi köpte en svart med vita ränder. Vi ville ha en grå som det med vit text stod "One piece" på eller en som var svart och på ryggen stod det med färgat text "One love One life One piece" på tror jag. U n d e r b a r t.

Köpte den leopardfärgade byxdressen på H&M idag för 249:- också, älskarrrrrrr. Har på mig den just nu.

Och förra gången jag och mamma åkte hem från Marieberg var det en sjukt bra låt på radion och vi hade ingen aning om vad den hette/artisten hette och dom sa inte det. Samma hände idag men då letade mamma upp den på youtube.

Mmmm mmmm mmmm mmmm heter den och Crash test dummies sjunger den, vet ni hur j***a mycket jag älskar den? Min favoritlåt alltså! Mamma trodde först att det var Nirvana men efter ett par timmars letande så kom jag fram till att det inte var Nirvana.

Ska sluta tjabbla nu, hörs senare.

(one)PEACE.



Tyvärr existerar inget som kallas självutlösare på denna webcam/dator!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0