Bajs

Hello!

Jag är uttråkad och vill att mamma ska komma hem så jag har någon att vara med men hennes nya arbetstider börjar idag så hon slutar klockan tio och kommer inte hem förrän halv elva! Kan tacka mammas chef j****gt mycket, skit ner dig.

Ska iaf kolla på halv åtta hos mig om en halvtimma, jag tror att det är emo:t som ska laga mat idag. Trevligt. Undra vad emo:s brukar äta, rått kött? Han sa igår iaf att han älskade rått kött, blä asså.

Jag är inte på så bra humör som ni kanske märker, så det är nog bäst att jag avslutar inlägget här.

Kram.


Kan inte publicera bra bilder utan att kunna Copyright-skydda dom som jag inte kan utan Photoshop. Har ju erfarenhet av att få bilder stulna...


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0