Älsklingsbebis

Hello!

Jag och min lilla älsklingsbebis är hemma själva och jag ska inte gå till skolan förrän om tjugo minuter så jag tänkte att jag kunde uppdatera här litegrann. Vaknade hyffsat tidigt idag vilkte var skönt och drack en halv smoothie till frukost. Jummie.

Idag har vi idrott, svenska, engelska och fysik och kemi tror jag. Kemi och fysik är jättetråkigt eftersom vår lärare står och snackar i 40 minuter och sen ska vi svara på frågor i 10 minuter. Wow vilken rolig lektion, ingen tycker om kemi och fysik typ. Eller jo, när vi får göra experiment. Som vi aldrig får, haha...

Idag är det Sveriges mästerkock, HEJA JENNIE!

Här får ni en bild på mig och min älsklingsbebis.


Jag vet att det blev en kass copyright-text men jag har som sagt inte photoshop på denna dator och ingen idiot från bdb ska ta mina bilder!

Postat av: Sara

mm :)

2011-03-02 @ 17:53:16
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0